Post by glazadloncompres on Feb 24, 2022 2:59:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Botworld Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Botworld Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer tokens ▞▞▞
▞▞▞ Botworld Adventure 2022 version ▞▞▞
Op lvl 20, BAM! Betaalmuur. Spel is over. Frustratie festival. Vooruitgang zal veranderen in een slak, arena-bots (geen echte spelers) zullen onoverwinnelijk worden, speciale kaarten (de enige die de moeite waard zijn) zullen veranderen in valsspelen vol bazen die onmogelijk te omzeilen zijn. Als je begint te winnen, wordt de verbinding verbroken. Alles zodat je spullen koopt. Als je het echt leuk vindt, speel dan tot lvl 20 en dump dan. Gooi er geen geld in, tenzij je duizenden wilt uitgeven om nepbots te verslaan in een gemanipuleerde arena.
Tot nu toe is het goed, maar het spijt me, ik geef je 3 sterren, want waarom nemen de vijand en een andere speler nooit hun bot als eerste in de strijd? Dit is zo oneerlijk
Repareer je spelsaldo al lvl 8 mag nooit verliezen tot lvl 5... het is een constante sleur om iets opgewaardeerd te krijgen, tenzij je ze natuurlijk betaalt. De graphics zijn niet geweldig en de bots laten veel aan de verbeelding over, maar het ergste van alles is de snelheid van het spel, tenzij je ze natuurlijk betaalt. Gewoon een ander spel waar je wekenlang kunt grinden en de man die ze geld geeft, zal je elke keer verslaan.
Begon leuk, maar veranderde uiteindelijk in een smerig klein grindfestijn waar je alleen vooruit kunt door een dagelijkse time-gated instantie in te voeren. Spijt van het betalen voor de "seizoenspas" voordat je wat langer speelt.
Kon de opdracht slepen en neerzetten niet laten werken. Onspeelbaar op mijn motorola
Atlantis: Alien Space Shooter ایکشن slit
Eerlijk gezegd een van de beste mobiele games die ik heb gespeeld. De wereld is enorm en de graphics zien er best goed uit voor wat het spel is. Het spel vordert erg langzaam, maar het lijkt niet onmogelijk of loont om te winnen. Het tactiekaspect is best interessant en leuk om met verschillende botcombinaties te spelen. En hoewel dit spel wel een "energie" systeem heeft, kun je zoveel reizen in de wereld maken dat het niet eens lijkt alsof er een is. Al met al is dit spel een geweldige manier om de tijd te doden.
Wil je geld terug, het spel is kapot, vijanden lopen nooit vast.
Botworld Adventure Szerepjátékok nvm
Tot nu toe is het een zeer plezierige en plezierige ervaring geweest. Zou het aanraden als je het leuk vindt om robots te verzamelen?
beste mobiele game
Allereerst is dit het beste spel dat ik heb gespeeld en het is gratis! balans en speelplezier zonder enige druk, het is voor mij een totaalpakket! oh je kunt ook online en offline spelen, daarom vind ik het geweldig!!! mijn dochter is dol op dit spel, alle personages, dieren en bots. Ik ben bereid om voor dit spel te betalen, geen vertragingen en problemen die ik tegenkom. voor mijn Huawei mate 20 pro is dit een heel lichte game, ik zou willen dat mijn dag het ook op haar oude Samsung-tablet kan spelen. Goed gedaan voor alle makers van deze game! Heel goed gedaan👍👍👍
Het vechtsysteem is realtime, maar je kunt de robots toch niet besturen.
Het lijkt een leuk spel, maar na de eerste paar minuten crasht het. Het laadt het openingsscherm maar crasht gewoon weer
Leuk spelen.
Een geweldig klein spel, als je het kunt openen. Het duurt ongeveer 4 of 5 keer om de game voorbij het laadscherm te laten starten. Het zal gewoon het spel sluiten. Ik ben twee keer opnieuw begonnen omdat het mijn voortgang niet opsloeg, beide keren dat ik daadwerkelijk in het spel kwam. Repareer alstublieft en het is een vijfsterrenspel.
Het is saai, het is allemaal automatisch, je kunt het niet uitzetten en zelf spelen.
Vastgelopen op niveau 1. Het spel zag er leuk uit, maar het lukte mama niet om me te laten zien hoe ik een bot moest bouwen. Als ik door de chat klikte, kreeg ik alleen een pootsymbool, maar er was niets om te verzamelen of een uitweg uit dat gebied. In de veronderstelling dat ik materiaal moest kopen, deed ik dat, maar het hielp niet. De game vertelde me ook dat ik alleen kon upgraden bij een botbouwer, maar de game liet niet zien waar het was. De laatste upgrade maakte geen verschil.
één woord, geweldig.
HET STAAT VAST IN HET LAADSCHERM IK WEET NIET WAAROM DIT PROBLEEM NU OPLOSSEN
Ik vind het niet leuk wat je hebt gedaan met het hacken van vaardigheden, je verwijdert de effecten op de megabot, nu is het echt moeilijk om te rasteren
Graphics waren het ergste dat ik in mijn leven heb gezien
Geweldig gratis spel waar je niet continu naar advertenties hoeft te kijken. Heb er gelukkig meer dan 30 uur aan besteed. Maar de sleur is extreem geworden en is niet leuk na level 20, dus ik speel nu niet veel.
In het begin leuk.. dan zet het je op voor mislukking in de latere levels... geen manier om gratis edelstenen te verdienen is waarschijnlijk het slechtste deel van alles, slecht moeilijk om munten te verdienen.. natuurlijk bezit ik elke bot, ze zijn lvls 20 -23 maar wat hebben ze eraan als je alleen maar wordt gegangbangd door 6-7 bots en dan nog 2 of 3 meer in of op je springen voordat je kunt knipperen? Je kunt niet genezen of er is gewoon niet genoeg energie om mee te beginnen..opgetuigd,opgetuigd,opgetuigd..verdrietig omdat het leuk is!
Botworld Adventure Игре улога culj
De speldynamiek heeft werk nodig, sommige dingen zijn veel te moeilijk, zelfs bij het upgraden van bots naar hogere niveaus, de arena heeft vooral werk nodig, het tiebreak-aspect is een grap en zal het andere team in aantal hebben dat je laatste team 3 tot 5 overtreft, dus je kunt ' ik win. Het heeft bijna geen zin meer om het in dit spel te proberen, omdat de beloningen de tijd en ergernis om je bots te verbeteren niet waard zijn... het spel heeft veel werk nodig.
Bug bug bug bug... Crash elke 5 min.. het is leuk tho...
Voordeel gaat naar de computer. Geeft je speurtochten naar gebieden die op slot zijn.
Leuke autobattler, een beetje grindy. Lijkt aardig f2p vriendelijk, hopelijk blijft het zo. Botontwerpen zijn schattig en er zit een behoorlijke strategie in om keuzes te laden. Leuk dat zeldzamere bots niet automatisch de beste zijn, veel vroege game-bots zijn levensvatbaar. Arena-matching lijkt redelijk, is niet gekoppeld aan iemand die veel te hoog is.
Botworld Adventure Jeux de rôles cxo
Geweldige game goede gameplay helaas De game heeft geen late game-inhoud. Of interactie met een speler, geen skeaderbord, geen gevecht met vrienden enz... Het is een solospel waarmee je de hele dag advertenties kunt bekijken voor zoektochten en buit. Ook heeft de game geen evenement, dus er waren veel feestdagen voorbij, zelfs Kerstmis, geen evenement, het voelt dood aan. De FB-pagina is een stomme post. Stop voor nu, laten we in de toekomst zien of het is bijgewerkt of dat het kan stijgen naar een nieuwe release.
Leuke game die zich onderscheidt van de rest van de nieuw uitgebrachte games in de winkel.. Zeer geoptimaliseerd, mijn telefoon wordt niet warm. Ga zo door. Mijn enige klacht is het afkoelsysteem van de reparatiebus. Ik heb een hekel aan energiesystemen in games. Ik kan dit even aan mij voorbij laten gaan.
Het is in het begin een goede, verslavende tijdmoordenaar Het probleem is dat het spel heel erg minder lonend is, dus het is moeilijk om verder te komen, waardoor je steeds weer dezelfde inhoud vermaalt, wat het spel saai maakt. Repareer dit gedrag voor volledige 5 sterren
De game is echt goed met een interessante verhaaltijd die helemaal niet vervelend is. Een paar suggesties: 1) De solo-arena-gevechten zijn goed, maar kunnen beter en leuker worden gemaakt als de strijd op de een of andere manier interactiever was, dit zou kunnen door toevoeging van emotes. Spelers kunnen emotes gebruiken om meer plezier te hebben. 2) Ik speel graag games samen met mijn vrienden, dus als er een optie was om met ze te chatten, hun profiel en de bots die ze hebben te zien, of vriendschappelijke gevechten te houden, zou de ervaring op een hoger niveau zijn.
Veel haperingen en framedrops na 1.1.1 update.
Ik heb dit aanvankelijk 5 sterren gegeven omdat ik het geweldig vind hoe de game eruitziet en de kaarten verkent. De zoektocht naar het hoofdverhaal is interessant en het is gemakkelijk om een klein bedrag te betalen om advertenties te vermijden. Het tempo van nivellering is redelijk. Maar je moet constant bijna hetzelfde gevecht voeren, wat saai en stressvol is, en de contracten worden extreem snel repetitief. Zelfs als je autobattle gebruikt, zijn de gevechten een onderbreking om te verduren, geen leuk onderdeel van het spel. Geef ons een andere manier om schroot te krijgen, alstublieft!
Bootmateriaal niet gemarkeerd in de gevarenzone. Hoe kan ik het zelfs upgraden als ik het niet kan vinden. Spijt van de aankoop van de eerste pas. Binnenkort zal ik met één ster vertrekken als ik niet verder kan komen, want ik heb mijn probleem e-mail en er is geen antwoord.
Repareer alsjeblieft je spel, het crasht altijd en ik verlies hierdoor steeds mijn beloningen
Nou, dat was een leuke 15 minuten totdat het spel crashte en niet eens meer laadde. Mooie poging.
Kan het spel niet eens starten. Vast op eerste laadscherm, op 8%. Antwoord: bedankt ontwikkelaar, ik hoop echt dat deze game speelbaar zal zijn. Ik gebruik Infinix hot 10s btw. Het heeft 6 ram en 128 rom plus Helio g85 CPU. Ik voeg 1 ster toe voor het beantwoorden van de klant.