Post by tittsacilylu on Mar 12, 2022 2:50:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Word Search - Word Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Todella mielenkiintoista
Peli Lidia sisään
Mainoksista ei pääse eroon. On olemassa paljon parempia sanahakuap-pelejä
Kaunis, tarpeeksi haastava, mutta vain sekoittelee samat sanat uudestaan ja uudestaan. Kuorsata!
Sanahakumatka
Minun on poistettava tämä sovellus. Pelin jälkeen ei ole poistumispainiketta
Tämä ei ole kovinkaan tyydyttävä sovellus, koska se oli niin todella hidas ja 33444 vaiheessa saamme toisen portin auki ja se on hidas sovellus, se ei ole niin mielenkiintoinen, mutta voimme pelata sitä, joten annan sille 2 tähteä, se ei ole niin paljon myös huono sinulle. voi pelata, mutta jonkin ajan kuluttua tuntuu tylsältä pelaamisen jälkeen
Vihaan mainoksia. Jotkut mainokset eivät anna sinun sulkeutua ja palata peliin. X-painiketta ei ole ollenkaan. Peli piti sulkea ja aloittaa uudelleen. Poista se nyt. Hei hei
Pidän tästä pelin haasteesta, mutta sinun pitäisi lisätä, kuten päivittäinen palapeli tai jotain rakastan sitä ja jatkaa hyvää työtä
Hieno peli, rakastan tämän pelaamista, mutta se pakottaa sinut napsauttamaan tuplaa, on keräilypainike, mutta se ei toimi, Häpeä, se pilaa pelin täysin
Loistava peli. Helpompaa ja siistimpää kuin fyysisten kirjojen käyttäminen kynällä. Ratkaisu on paljon nopeampaa.
Home Design Makeover असल की नकल वाले गेम jevi
Hieno peli, mutta paljon mainoksia. Jokaisen pelin jälkeen Mainokset Mainokset. Jäät vain jumissa näihin mainoksiin. Nyt kannattaa.
se on mukavaa, mutta tämän lataaminen on hidasta 😔
Rakastan sanahakumatkaa. Sanahaku on suosikkini sanatehtävä.
Tämä peli on minulle erittäin hauskaa
Sopa de Letras Español Palabras rmyu
Peli on ok, mutta moniin mainoksiin kuuluu, ja ne ovat pitkiä mainoksia.
Tämä on tylsin peli! Samat sanat, eri järjestyksessä. Grafiikka on hienoa, mutta tämä ei ole millään tavalla haastavaa.
Helppo peli. Aivan liikaa mainoksia. Hämmentävä.
Sen kulttipeli
Mukava rentouttava peli. Kolme tähteä liian suuren lisäyksen takia. Vaikka haluaisin maksaa päästäkseni siitä eroon, en saa... 🥺
Tämä on yksi opetuspeleistä, joista pojanpoikani nauttii. Pidän siitä myös
Todella hauska. Varsinkin kun olen stressaantunut, tämä auttaa minua keskittymään tähän ja helpottamaan ajatuksiani
Suppre
Pidän 8t:sta ja sitä on hauska pelata
Se latautuu hyvin hitaasti.
Se toistaa itseään, minulla on sama peli noin 4 kertaa sarjojen aikana, se alkaa olla tylsää
Tasolle 73, mutta se on vähän tylsää, koska samat sanat tulevat esiin kerta toisensa jälkeen, ei myöskään näytä olevan enää vaikeaa tai haastavaa.
Wortsuche -Word Search Journey Worträtsel fryb
Hän on erittäin hyvä peli
Ei toimi
Tämä on mukavaa, mutta toivottavasti ei mukavaa, minulla on kolme tähteä, jotka toivon ilahduttavan, mutta kiitos myös samoin, kiitos samoin kiitos niin mach ja iloa 😍😍😍🙂🙂🙂🙂⚧
Tämä sovellus on paras, rakastan sitä niin paljon
Tämä on hienoa ajanvietettä. Se on oudon koukuttava, kun pelaan sitä tuntikausia kerrallaan!
Olen tasolla 9 ja olen pelannut 7 minuuttia. erittäin hauska peli. Rakastan sitä.
Toistaiseksi ei mainoskatkoja!!! Odotan vain, että siitä tulee aikuisille haastavampaa
Hieno peli ajanviettoon. Lajiketta erittäin helposta vaikeaan.