Post by tittsacilylu on Mar 12, 2022 2:59:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Empire: Rome ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Empire: Rome IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset med mynter ▞▞▞
▞▞▞ Grow Empire: Rome 2022 version ▞▞▞
Dette spillet var veldig morsomt, jeg håper det kan ha noen utvidelser. Jeg er ny, så gi meg beskjed hvis det finnes
grei nok
Et veldig unikt spinn på bølgeforsvarsspillene. Et enkelt og grafisk godt satt sammen spill. Underholdende, men bare på kort sikt, ikke noe jeg ville fortsette å spille. To tomler opp for det fine håndverket, tiltalende utseendet, og selv om det er app-kjøp er de ikke nødvendige, dvs. Etter å ha tapt en kamp, får du fortsatt exp/gull. Og for det applauderer jeg utviklerne.
Det er enkelt og greit
Det er et veldig morsomt spill å spille det som Roma så og nattekamper
Etter at jeg makserte oppgraderingene mine, gikk jeg tom for ting å gjøre. Helter blir ubrukelige og det er for dyrt å oppgradere dem. Jeg har 1,7 M gull og du kan ikke bruke det til å oppgradere helter. Etter å ha spilt i en uke nådde jeg bølge 1200+, og det er så repeterende og kjedelig. Jeg skal avinstallere dette nå.
Spillet blir umulig å slå, bueskytteren forsvarer minispillet. Etter hvert som du går videre, begynner fiendtlige soldater å komme ut i grupper, og bueskytteren skyter ikke raskt nok. mot slutten kommer 3 skjold- og hjelmsoldater ut samtidig med slagramen. Og slagramen har treffmarkører som du må treffe, men du kan ikke fordi de skjoldtroppene blokkerer pilene dine. selv når de er inne i slagramen. totalt sett er det ganske frustrerende, sannsynligvis ikke engang utvikleren har bestått det
Spillet er bra kjøpt en pakke å fjerne som og fortsatt får annonser, nesten som alle andre spill vil ha pengene dine litt ikke gi hva de sier, kan ikke utsette spillet ville være 5 stjerner, men alltid det samme når de bare vil ha penger og ikke levere det sier de for det, mildt sagt misfornøyd
Godt tidsfordriv
Grow Empire: Rome Strategické wtf
Nøyaktig hva skjermbildene sier det er, bare... det er det. Det er som en dårligere versjon av Clash of Clans. Det er gøy i begynnelsen, men det tar lang tid å virkelig komme i gang, og for å gjøre det er det bare det samme om og om igjen, og det er kjedelig. Jeg har ingen problemer med grafikken eller kontrollene, de er optimale for den typen spill dette er, men det er bare kjedelig.
Markedsføring tok over dette spillet. Du hadde et flott spill før, men da ville noen imponere sjefen ved å tenke på måter å tvinge spillere til å betale. Behovet for å se annonser økte også. Etter min mening bør Google-appspill forbli sammenlignbare med kostnadene for et spillkonsollspill.
Det er morsomt at du kan endre en feil hvis du prøver å se en annonse for å få ting, og det lar deg ikke gjøre annet enn at det er bra.
Jeg liker dette spillet så mye fordi jeg liker grafikken og det får meg til å slappe av og stresse fri
Jeg synes den er bra med alle de små historiske detaljene men jeg lurer på hvorfor vi ikke kan erobre hellas eller egypt og midtøsten ?
Ny feil gir deg ikke noe ekstra gull når du ser på en annonse for banken. Du bare ser på annonsen og ingen gull er tjent.
Spillet er VELDIG morsomt! Ingen feil eller ingenting siden jeg spilte dette spillet. Mennene hjelper til med alt. Oppdrag er gøy. Jeg skal gi den 5 stjerner.
Last Ned Grow Empire: Rome.6 For Android Av Games Station Studio - led legioner av soldater for å forsvare imperiet ditt!
Dette er virkelig et flott spill, det er alltid noe å gjøre, men alt er veldig dyrt
Spillingen er litt kjedelig, og krever liten eller ingen ferdighet eller tanke [-1 stjerne]. Til tross for at jeg har maksert alle enhetsoppgraderinger og et flertall av generelle oppgraderinger og forsvarsoppgraderinger (bueskytterskader, ballista/katapultopplading og skade), står jeg fast på rundt 72 % fullføring på verdenskartet. Hvis jeg ikke engang klarer å nå 75 % med de fleste oppgraderinger maks. (uten å bruke bonuskort), vil jeg hevde at spillet ikke er riktig balansert [-2 stjerner].
Dette spillet er veldig fint... Men vær så snill... Kan du lage en flerspillermodus? Det kommer også til å være en fantastisk måte å tjene penger på, det vil også motvirke folk som laster ned mod-versjonen fordi de må logge på Google play. Og det er nesten ingen rabatt på diamanter jo høyere prisen går, vær så snill å fikse det.
artig søl
Bra spill, men plzz Reduser kostnadene for at ting ellers går bra i spillet
Veldig bra spill. Jeg har det veldig gøy når jeg spiller det.
... see screenshots and learn more about Grow Empire: Rome. Download Grow Empire: Rome and enjoy it on your iPhone, iPad and iPod touch.
Dette spillet er ok, men det trenger mye forbedring. Dette spillets utviklere er virkelig grådige, da dette spillet er 50 % avhengig av edelstener. Og hvis du bruker 💰 penger på dette spillet, så er du klar. Og opplæringen er ufullstendig, det hjelper deg ikke å forstå spillet eller hvordan du kan spille det. Dette spillet hadde potensial, men pengegrabbere gjorde det dårlig.
Fortsatt tidlig i kampen. Førsteinntrykket er ganske bra, helt til jeg får vite at den eneste måten å kjøpe leiesoldater/helter/oppgradere dem på er med edelstener. Jada, vi kan få noen edelstener hver 10. bølge, og bekjempe opprør. Men å se hvor mye edelstener som trengs for å kjøpe helter, for ikke å snakke om å oppgradere dem og vanskeligheten med opprør, nei...
Et ok tidsfordriv.
Hvorfor ser folk ut som de nettopp har hatt en eksplosiv diaré? Dette kan endres. Og når jeg først fikk "annonsefri pakke" slettet den ikke annonsene. Hvorfor vil du legge inn en annonsefri ting i spillet og fortsatt ha annonser hvis du kjøper den? Jeg kastet bare bort noen av kredittkortpengene mine. Jeg hater dette spillet.
Helt ok, mye om det samme. Men gøy å lvl opp
Ikke et dårlig spill, men da jeg ble forfremmet til å rangere spillet, ble jeg fortalt at jeg ville tjene gull for det. Så det er litt underhendt. Så én stjerne bare for det. Ellers er spillet for tregt. Progresjonen går veldig sakte. Annet enn det, et enkelt bølgebasert forsvarsspill med ikke for mange annonser (selv om det er noen få)
dette er et veldig bra spill, jeg skulle ønske jeg kunne gi det fem stjerner, men spillet har bare ikke mange oppdateringer, så det er dårlig å gi det fire stjerner.
Grow Empire: Rome Strategi wcvd
Veldig bh.
kjempe bra spill
Det er en god kamp å spille på sidene, men bør ikke være på fulltid. Årsaken er på grunn av grind. Ganske mye slip også, så få den daglige ressursen. Spillet kan gjøres til et fantastisk strategispill, selv om det er mer en grind rpg slik det er nå.
veldig kult
Det burde ikke være så vanskelig å lage mynter hvis det er slik du gjør ting
Jewel Blast : Temple પઝલ tft
Moro i begynnelsen. Men så blir det rutine. Allerede lei av min daglige rutine kan ikke fortsette en til. Hva kan forbedres? 1. Vi bør være i stand til å angripe andre spilleres rike i stedet for kjedelig kart 2. Når jeg er borte, bør en annen spiller på nettet kunne angripe riket mitt. Og når jeg er på nett burde jeg kunne se hvordan soldatene mine forsvarte 3. Legg til palass, konge, dronning, crop 🌾 for mat og gjør det interessant.
Utmerket spill, men 1 problem kan du ikke kontrollere soldater
Dette spillet pleide å være bra å spille, men etter visse oppdateringer liker jeg det ikke. Før oppdateringen kunne jeg fritt lagre spillet når jeg overfører telefoner. Men nå, etter flere ganger med forsøk, har spillet tilbakestilt fremgangen min. Jeg liker ikke dette spillet. Det er et bortkastende spill som ikke bør spilles.
Veldig fint spill med fantastisk grafikk, men jeg vil gjerne at du legger til et slott, en gård og innbyggere for at vi skal få flere mynter
Je elsker romerske spill